en tung vecka.

trots den vackra snön,
så är det en jobbig vecka,

tungt.
litet för mycket för att jag ska kunna orka med riktigt,
fick sorligt besked , min faster lämnade oss häromdagen.
sorligt. men ändå en sådan där lättnad, för hennes skull,
men egoisten säger., FAN.

tänker mycket på dem som stod just henne närmre än vad jag gjorde,
dom är ju närmare mitt hjärta.. och deras sorg gör ont i mig.
och egoisten drar paralleler till, tidigare egna upplevelser.
o gör mig ledsen även för den saken skull.


imorgon (idag?) skulle min mormor fyllt år.

och litet däremellan,
gör att man inte är helt på topp.

men så är det väl ibland,

man kanske skall tillåta sig själv att inte vara helt okej alltid.

vet inte, det är inte lätt o vara ledsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0