Winnerbäck * 3

ett mycket sällsynt exemplar,
den där männskan ;)


tog litet tid att ta sig till  staden Uppsala, mini roadtrip med ankan.
med massor av bilköer, och stress i magen, kändes det som att vi skulle komma fram först efter att de börjat spela.

körde litet vilse (?)
avfart 185.. finns inte!
184. JA (Check, *3) 186 (check *2)
efter litet snurr och virr, så kom vi tillslut fram,

Bilkö,
Parkeringsbiljetts KÖ(?)
och sen, var jag en aning fräck, för till entren in på Fyrishov, var det en snuskigt lång kö,
den var sådär enormt vidrigt lång, och klockan var redan 20:15, grega spelade förfullt där innanför,
så jag valde att inte ställa mig i den, utan svänger fint runt , och knatar på direkt till dörren,
ingen verkade ha något emot, Kön ansåg väl att jag var såpass viktig, som jag själv anser,
och lät mig gå först  :P

Annika, var hälften i chock, hälften mäkta imponerad,
men snabbt kom vi in .

Winnerbäck!,
underbara människa,
ja , anna,johan  och de andra, som jag pinsamt nog inte kan rabbla namnen på
är fan lika mkt guld dom,

Vilket Ruskigtunderbarthärligtgalet, Röjj , det var ikväll,
hela världen gungade...

kan nog inte bli bättre avslut på den här turnen (för mig dådå,) de finns ju ett gäng spelningar kvar,

(tänk om jag skulle kunna gå på avslutningen på Hovet.. tänk tänk , tänk...)
men nej, det får nog vara nog för det här året..

satt precis nyss och deppade en liten aning, och funderade på när man skulle få chans att se dem på scen igen...
misstänkte något år eller 2 framåt..

knapprar in mig på Winnerback.se , och ser,
att det blir en SommarTurne! 2010!
i sommar!, och att biljetterna släpps nu den 10 e december..

<3


nej.. sluta svammla, nu är det dags för sängen,

men Winnerbäck hösten 2009. kommer vara svår att slå...

*natt*


Kommentarer
Postat av: Sarah

Sommarturné it is :)

2009-12-04 @ 23:41:26
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Triana

yeeej!,

såg dock att det inte blev någon spelning på öjn?

en aning trist ju :)

2009-12-06 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0