1 nov

välkommen november,
Halloween månaden är slut.
litelite tråkigt , tycker jag allt,
fast, förra helgens fest, och gårdagens "mys", får nog duga för i år .
får se hur länge jag låter "pyntet" vara kvar här i lägenheten,
det är ju såå mysigt :D

Igår var det städning som gällde, finfint blev det,
sen kom söta vänner över, god mat och bara lugnt häng,
precis vad som behövdes,

idag, for jag över till skogskyrkogården,
la ett fint blomsterhjärta hos Mormor och Stig,
hälsade på farmor och farfar,
skogskyrkogården,  den är så mysig? , lugn, och nu såklart fylld med fina ljus överallt,
magiskt vackart när det skymmer..
.

nu på söndagskvällen , är det rätt segt här hemma,
lite ångest för nya jobbveckan., det är ju så trevligt o vara ledig.

men det finns härliga saker att se framemot,
och då måste ju även måndagen starta..

börjar extra tidigt på tis. lite extra pengar.
onsdags morgonen startar med förlagsfrukost.

torsdag -kärlek.

sen är det fredag. och Första spelningen med Winnerbäck.

♥ ♥ ♥

..Tänk om jag ångrar mig
och sen ångrar mig igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0