6e November, Äntligen!

denna dagen som jag har längtat efter ,
Är Här
-
Winnerbäck och hovet på annexet i afton..

fyfan vad jag är glad, Att jag inte hade pengar när biljetterna till den 5:e släpptes,
för det var ju då (igår)  Jag ville gå egentligen.
Men det var även Igår, som det var sjuklingar i bandet..
och Igår som Spelningen ställdes in..
Men idag, står De åter på scen, både sjuka och vaccinerade,.
Och jag. kommer stå där på Balkongen, med bambi,
jag ser framemot lyckoruset, det har redan börjat pirra i mig..
 ♥


och i två månader, har jag och min fjällräv, haft våra vackra ringar.
*Vackert*

min fjällräv, som faktiskt kommer vara hemma, hos Oss,
 när jag kommer hem från denna underbara spelning.

nu
iväg.
*fort,fort,fort*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0