ingen Knorr och inget Tryne,.. än?

jahap, så var man vaccinerad mot baconsjukan då,
ramla kull någon timme efter att sprutan tagits.
sov i 2 tim.. helt däck.
sen har dagen virrat vidare,
lugnt och stilla har det varit iaf.
och arm jäveln värker ..

men, trots det här , är jag nog rätt nöjd med vaccinering.
tok rara sköterskor på vårdis här.. (länge sedan man träffa snäll sjukpersonal)


får se hur det fortsätter, har inte känt några tecken på att vilja gå baklänges än iaf ;)

och jag bara måste känna mig okej imorgon kväll,
då det är dags för mig o linnsan att dräggla över vampyrer och varulvar.
New Moon.
äntligen.
fixat snuskigt bra biljetter på Rigoletto, mitten,mitten,mitten
*tumme upp*
att dom var helt gratis, gör inte saken sämre ..
*ibland har man bra arbejte*

((vår butik. är la grym, o jävlar vilken snygg personal den har,
nuförtiden ;D))

..
men nu
efter litet fuskig julemat, och snart ett bad
är det dags för sömn..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0