jag ser det snöar!! :D


hihi, det snöar!,
uhm. som att inte rubriken skriker det , men iaf,

helt snurrigt pigg?, konstigt, har inte kunnat sova mycket alls inatt,
och upp så tidigt så tidigt imorse,
först av alla var lilal jag på bokfrukosten i morse,
mina kollegor blev lätt förvånade,

kanske borde jag sätta klockan på 6 varje morgon?
he, men dagarna blir så långa då iofs.

nu vill jag bara att den här onsdagen ska flyga förbi,
imorgon kommer älskade fjällräven tillbaka till mig, och sthlm.
♥ ♥ ♥

helt kalas att det snöar nu då, hoppas något finns kvar imorgon kväll också :)
då blir iaf han glad.. :P

nej.. nu få i sig lilla lunchlådan.
sen upp o försöka få någon ordning på alla Pussel! som ramlar in.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Gillar du snön?

Jag hatar den. Mest pga. att jag inte fått på vintersulorna på bilen än :)

2009-11-04 @ 15:51:11
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Gorthol

=)=)=)=)=)=)=)=)=)



<3 <3 <3

2009-11-04 @ 18:14:59
URL: http://gorthol.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0