godmorgon sol


verkar vara riktigt solvarmt ute idag :)
det gillas,
skall iväg till odenplan, o fråga ut chefen om intyg osv..
som borde dyka upp idag. vill verkligen få iväg alla viktiga papper nu.

bokat dejt med söta A också. sol kaffi?,
såfår hon se vad jag funderat ihop i mitt lilla block.
kanske blir även det av redan idag?

det vore rätt spännande . . .

mitt horoskop idag säger åt mig att jag måste hålla hårt i pengarna några månader framåt,
som om det vore en nyhet?

det är väl ungefär vad min plan går ut på.. spara,spara,spara ,
så jag kan ägna mig åt andra roligare saker framöver :)

nu.. en till kopp kaffi till mig.
sen åka litet buss.
känns verkligen som en riktig vardag idag..
som att jag är på väg in för å köra ett riktigt jobbpass.
men icke.
det känns tomt.

Arbetslös och meningslös?
det är inte riktigt jag... kan jag tycke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0