städa, städa , varje freda

ooooh, vilken seg fredag!
jag saknar mitt jobb :(

har haft städdag alá pippi ..
fast inte åkt skrubbskridskor ,,,,än!,

röjt ur garderoben, vikt ihop o sorterat rätt,
nu är den proppfull.. och fortfarande har jag 2 ikea påsar med kläder utanför.?
varför fick det plats nyss för? när det inte va sorterat i söta högar?
*tåls att funderas på*
risken är att de blir lika rörigt snart igen.. bara för det.. :D

har även rensat i bokhyllan.
och hjälphjälphjälp.. vad mycket böcker som gömmer sig överallt.
har tagit bort hur många  som helst, (som står i högar på golvet nu ,ja)
men det finns fortfarande inge luckor i hyllan??
samma poroblematik som med garderoberna då alltså... ?
min lägenhet är emot mig..

emellan städandet har jag roat mig med att titta på min söta tatuering.
så fin. så fin... smörjt.. och försökt få den att sluta klia så mkt ;)

skall göra slutskrubbningen på badrummet snart,
men ush, först en kopp nybryggt kaffi och några cigg..
,.,.
hade det inte regnat så förbaskat.. hade jag allt gett mig ut i spåret..
måste få röra på mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0