födelsedag utan medeltid


fullt ös.. medvetslös?

helgen kom och försvann fortare än kvickt.
inställt strand/grill party , blev mysig middag och sen utgång.
dansande och öl drickande.
sen hemgång. däck i säng.

vakna vid 7 av att älsklingen skulle fara iväg till utomlandet.
jag valde att somna om så sött. tänkte minsann passa på att vila ut.
men tjiii fick jag,
blev väckt av telefonen ett par omgångar.
men fina samtal väger ju lätt över nån timme sömn.
Gratulationer av både vänner och syster. <3

tillslut kändes det onödigt att ens försöka sova.
startade kaffebryggarn och var elak o väckte fina vännen som blivit kvar över natten.
får inte jag sova, får heller ingen annan ;)
trevligt häng med fina m, prat om framtid och dåtid , sen blev man bjuden på födelsedags pizza
som vi avnjöt med de första avsnitten Gilmore, På M´s begäran. !
men inte tackar jag nej till sådan trevlig tv underhållning inte.

tillslut fick jag sluta slöa.. blev nästan lite stressigt.
skulle ju möta a och fara till Långholmsparken.
vilken kväll!
vin, vackra armband, bra förband, god middag! ,
och häng med småfjortis brudarna vid scen stängslet..
sen äntligen Lars Winnerbäck.

åh jävlar vilket bra spelning.. vilket drag!,
lyckorus,
jag verkar inte kunna tröttna på den där herrn, och det är väl inte vidare konstigt?
med tanke på vilka underbara live konserter han ger!

efteråt valde jag och a att promenera till närmsta gröna tbana.
lite längre än vi trodde, men det var skönt att få litet lugn och ro omkring sig,
och det är alltid mysigt att promenera.. även fast skorna ger en skavsår ;)

8/8-2010. vilken underbar födelseda!


....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0