So ya gotta hang on 'til tomorrow

imorgon är sista dagen i bokhandeln
i sex års tid har jag tillbringat mina flesta vakna timmar på den platsen.
med en liten skara människor omkring mig, har man slavat sig igenom dagarna.
samma mönster, om och om och om igen.. myrstig. tripptrapptripp..

istället skall jag om en vecka vara redo för skolbänken.
försöka lära min knasiga skalle ett och annat nytt.
det är en väldigt stor omställning.
som känns jävligt skrämmande. men spännande.

ny plats en helt annan miljö..

. längtar dit. samtidigt som jag har lust att skrika NEEEEEEJ och springa åt ett annat håll.

menmen..

imorgon är första dagen på resten av ditt liv.
heter det väl? ;)
hejja mig!

Kommentarer
Postat av: galet

hejja dig. du kommer fixa de bäst =)

2010-08-14 @ 22:41:39
Postat av: triana

tack! , vi hoppas på det :)

2010-08-15 @ 15:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0