kvällens lista!

Senaste

Låt du hörde: Lars Winnerbäck – Försvarstal

Film du såg: Once

Mat du åt: sunkig frys-pizza. (kunde jag inte gjort listan tidigare? Så jag kunde svara :
Hemmagjord potatissallad å lite rostbiff).

Kram: Linn

Puss: Fjällräven <3

Känslan: arg och hjälplös?

Resa: Senaste resan var till östersund.. oj så långt ;)

Glädje: fjällräven ger mig Alltid glädje <3

Dröm: oj , innehöll en massa gamla ”old friends”, något om ett hav och ett stort hus. * virrigt. *

Person du träffade: Linn / fjällräven

Personen du pratade i telefon med: min Inneboende.

Personen du fick sms av: Call

Gången du åt 7-eleven korv : Uhhh? Har nog aldrig hänt.

Gången du var utomhus: för någon timme sedan, lång promenix med hundar och granne *mys

Gången hela din familj åt middag tillsammans: låtsas systers konfirmation med pappa-familjen, (julas med käraste mor) .

Saken du köpte: födelsedagspresent till 30-års fest ,och ett födelsedags kort som skickades idag.

Allmänt

Ska bli skoj: Systers andra dotters dop på gotland om 2 veckor, ska bli fint att träffa familj igen.
+ Winnerbäck på födelsedan (aug)

Ska inte bli skoj att: jobba hela sommarn, vill sola och bada och leka mer!

Sparar till: överlevnad?

Pålägg som gäller: keso!!

Önskar att jag var bättre på: Att vara ensam. & organisera

Dagens dryck: rötjut,

Vad saknar du: Min mamma, och eknomi inför hösten.. och en hyresgäst :D

Tre band/artister: Lars Winnerbäck!. Jakob Hellman, Melissa horn,

Vad har du gjort idag: Vaknat, datoriserat, jobbat, promenerat, myst,

Brukar du svära mycket: ja tyvär! Lyckas hålla mig någorlunda snygg i mun i perioder

Hur tidigt stiger du upp: Helst efter 10, men vardag, 8 ungefär

På helgerna: Efter en ute kväll, sent! :D

Vad ska du göra ikväll: ta det lugnt ,

Hur många timmar sover du per natt: oj brukar bli färre än behövligt. 6-7?

Vem är snyggast i världen: Oj!, Jag såklart ;) , ehm strax efter Johan ;),

Vad är det för veckodag: Torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Fick ett 1:a hands kontrakt på lägenhet!

Favoritplagg i garderoben just nu: har ett gäng, nya leggings o fina tröjjor

Längd: 1,66 m :)

Vikt: Vet inte nu , men sist jag vägde mig 55kg

Byter gärna garderob med: Gillar min garderob, men roligt att byta med söta vänner ibland

Byxa eller kjol: Kjol

Senast utlästa bok: Bree Tanners andra liv

Mitt rum kan beskrivas som: rum? Ja vardagsrum/sovrummet är mysigt, personligt , fullt med fint småplock och böcker!

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, snuvig, nöjd

Jag tränar: inte organiserat, rör mig mycket, men vill ge ett gäng maskiner en omgång inom kort!

Jag ville bli när jag var liten: teaterapa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0