böcker!, vad vore livet utan dem?

Nya IRL-Serien, i pocket,
måste säga att den startar grymt bra,
plöjt igenom de flesta läsex nu..
och är så nöjd,
riktar sig mest till Unga vuxna,
men var helt underbara även för en snart 27 årig tant..
:)

men favvoriterna just nu:

Nick & Norahs oändliga låtlista

-Rachel Cohn & David Levithan

Kärlek, Musik, lite sthlm boogie känsla, man får följa nick & norah, var för sig, tillsammans, och blandat med massa andra konstiga figurer,
en galen utekväll, Vacker!,Vacker!,vacker!, och massor av bra musik inblandat, :)

Janis den magnifika
-Johanna Nilsson (underbara författare! )

otroligt sorlig, men stark historia, jag blev kär i janis på 3 sekunder, och önskade att jag hade fått följa med på hennes roadtrip.. fast det fick jag ju på ett sätt.

Så värt
-Martin Jern

kändes som att man slängdes tillbaka, rätt in i kickers högstadiet, så rätt! så värt!

Vad är så skört att det bryts om man säger dess namn

-Sortland Bjorn

ja väldigt lång titel, men en riktigt vacker kärlekshistoria, Konst, kärlek, förvirring, död..  och lite mera kärlek


...
nu längtar jag till nästa vecka, då det kommer dimpa ner ett manus, (
Postat till MIG, från Ordfront, jag har turen att få läsa nästa guldklimp från underbara Ajvide!
*det kommer bli så häftigt..*
ge mej NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0