Papper & kontor <3


har vaknat i tid idag, väldigt mycket i tid,
risken att jag kommer sent, känns, överhängande,

jag brukar aldrig komma iväg i tid, När jag har tid.
hehe..
knasigt,
.
blandade känslor att åka till jobb idag.
sista dagen som jag kan säga -Min avdelning.
Min,min,min, numera väldigt snygga pappersavdelning.
vi har inte alltid varit sams, men nu, är den så foglig så,
och då måste jag lämna den ifrån mig..
*hjälp, sitter och är nostalgisk, över en pappersavd..*
det trodde jag nog aldrig.

imorgon är kollegan som jag vikarierat för tillbaka,
och jag skall så sött lämna över den och försöka visa alla förändringar

*sorgligt*,

har fått litet tider över våren, så jag får ju komma dit och hälsa på den så smått ibland,
men det är ju inte riktigt samma sak.

....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0