***

Vad händer 2011?
finns det en app- på den där facebooken som heter.
mitt svar blev,

"du kommer byta jobb"

jamen visst!, det är ju tanken med utbildningen jag går nu.
vidare mot häftigare Roligare arbete,

igår började jag dock söka mig runt på andra utbildningar, funderar på om man skall fortsätta litet till.
nog för att man lär sig massor här i leksand,
men om man skulle ta sig litet högre?
orkar man det ,?
har ju så många andra planer jag vill ta tag i när jag är klar här.

jaja, några månader kvar.  så ska inte bry lilla huvudet med detta än.
..

Vintern har kommit till leksand. snö,frost, och iskallt,
vår stuga är  en aning för kylig för mig.
men vi har ju hamstrat filtar och värmeljus sen vi flyttade hit.
så det fungerar ändå.

jag har iaf möjligheten att tina upp klokt under skoldagarna :)

nu åter till  Prick projektet..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0