nytt beroende


Dags för skola imorgon!
woho,

försökt få någon ordning på mina anteckningar från veckorna på praktiken,
har väl gått sådär,
litet svårt att tyda vad jag själv skrivit,...
men det ordnar sig nog?.

Har dessutom blivit beroende av Blekmedel,
djuuupa andetag, mm känner ni hur det sticker härligt i näsan och ner i halsen?
eftersom att jag tycker det doftar så härligt, har jag missbrukat en ca 8 förpackningar blekning på ett fåtal veckor.
¨
förstår inte hur jag skall bli av med detta beroende?

har ju knappt något hår kvar som jag kan kladda in med blekning längre?
hur gör man då?
går det att färga armar och ben?
eller ska jag trackasera fjällrävens hår?
så jag kan få sniffa i mig åtminnstonne en dos till,, kanske två?

nej , Är allt dödstraff på - att förstöra vacker Naturlig mörktchoklad Hår till gult?
inte ens för att stötta mitt amoniak beroende skulle jag gå så långt..
tur för honom...

kanske skall söka jobb som privat hjälpa till hår-blekare för de stackare som vill leka hemma?

Vi får se vad som sker..
mitt hår klarar inte mer iaf..
och inte hjälper det att bara blanda till och sniffa, nejnej
det godaste är när man känner hur håret fräter samtidigt..
då är livet som bäst..

;)



Kommentarer
Postat av: Lina

haha! du är för underbar!

2010-11-17 @ 20:50:28
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: triana

hihi , du kan va lina! :D

2010-11-18 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0