äntligen måndag?


dagen började en smula panik artat..
vaknar först 8.35, skolan börjar om 10 minuter..
ibland är det bra att man är litet smart och förbereder kvällen innan..

starta kaffebryggarn ,
klä på sig, borsta tand.
häll upp kaffi,
sen springa mot skolan.

kom bara 5min sent..

då var det bara och sätta igång med färglära..



efter lunch.
Textning,
det är otroligt skoj. men jag blir så stressad och förbaskad när det inte blir som jag vill..
måste komma ihåg handleds-skyddet till nästa lektion..
gillar inte att handen börjat bråka..

men man kan ju hoppas att man blir säker på dessa bokstäver framöver.
om man bara fortsätter att öva, villsäga..



((nejnej, inte är det min skylt. ärligt stulen från google. ))

nu är man hemma igen. kaffet är klart.
och jag borde sätta igång .. med någonting..  städning kanske..
men skulle nog hellre sova litet.
fast det är nog inte helt. ok ,redan kl 16...

.saknar min fjällräv. rejält trist att vara solo här i stugan..

och nog borde man ta sig upp till noret. och köpa sig en kanelbulle?
är ju trots allt kanelbullens dag.. . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0