:D

vet inte om jag vågar "jinxa" det här..
men
jag bara måste..


FYFAN VAD ROLIGT JAG HAR PÅ PRAKTIIIIIKEN!


Det är så skojj! varje dag hitills på Co har bara sagt swoosh!.
tillochmed så att jag stannat kvar efter arbetstid för att fortsätta med det jag pysslar med
vill liksom inte riktigt gå hem.

helt dödens trött är jag iofs varje kväll,
men det är sådan där skön trötthet,
som man får av att gå upp vid 5 varje morgon
och sen gör massor av intressanta saker hela dan.
kvällarna avslutas med goda middagar hos käraste mor,
sen sömn i skönaste sängen :)

det som saknas, är min finaste fjällräv.
men det går bra ändå :)

idag har jag fått så mycket beröm att det snart stiger mig åt huvudet..
nästan :)

nej. nu väntar sängen..
ZZZzzzzova ,

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0