första etappen

av resan mot GOTLAND börjar snart!
Leksand--> Stockholm
ska bli mysigt med litet tid på öjn.
men nervöst är det!

skall ju praktisera ...
pratade med handledaren både igår och imorse,
har blivit lite förändringar. fick reda på att hon skulle till sthlm och hjälpa till med en nystartad butik .
from måndag, Men vi skulle ses på Söndag förmiddag för att gå igenom endel.
imorse säger hon.. "det har blivit lite mer ändringar.. Jag åker till Stockholm redan idag...
Så du får helt enkelt läsa våra manualer och mina lappar och klara dig själv...
första uppgiften på måndag är att skylta om vårat Fönster..

.ojojoj.. Ansvar? eller vad, iofs, inte så avancerat att följa en manual.
men ändå. skulle kännas litet tryggare om hon varit i närheten åtminnstone,
nu har jag ju ingen att rådfråga..
jaja. telefonen får väl fungera som livlina antar jag..

men Först har jag nästan ett dygn i stockholm. 3 vänner inbokade.
finaste A att käka middag med ikväll,
söte splurf som lånar ut sin soffa,
och underbara maccan som kräver en fika imorgon.
finafina vännerna.
kort men intensivt..
*

Sista dagarna på skolan har nästan varit litet sorliga,
tjejjerna i klassen är ju så himla roliga. kommer bli konstigt utan dem en månad.
man vänjer sig ganska snabbt med alla (egentligen urtråkiga) ;) ord-vitsar som dom smattrar ur sig.
men nog skrattar man så man nästan trillar av stolen ändå.


bild från klassfesten hihi.  :)



det var allt från mig för tillfället,
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0