ny vecka

nya utmaningar?

vi fortsätter förfullt med färgläran,
men jag tror jag kladdat klart med färgen nu, klippa och klistra kvar.
så får resultatet helt enkelt bli som det blev..

nu har jag iaf bokat hela min resa till gotland.
var ett tag sen som jag ordnade med flygbiljetten från sthlm.
men ojsan, första etappen att ta sig här från leksand till staden , hade jag visst glömt bort.

finaste fjällräven är hemma igen.
så denna vecka får vi allt försöka mysa så mycket det bara går.

för sen är man ju iväg en månad.

en aning nervöst är det allt,
hänga på öjn såpass länge, det har jag inte gjort sen jag flyttade därifrån sommaren 99.

.
nej, nu har jag svamlat klart..
middag sen Alias sen sooooova..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0