stockholms helg

hemma igen efter en mysig helg i stockholm!

i fredags efter genomgången av Skyltningarna på noret,
(F*n va bra vår klass är!)
och lite varm choklad fika

fick jag ta min lilla ryggsäck och sätta mig på tåget till Stockholm.
lärde mig att Vin är lika gott oavsett om man sitter i 1:a klass
eller i skarven mellan vagn 3 och 4,
men kanske det beror mest på sällskapet? hur gott vinet är alltså?



åter i stora stan .
söder häng. <3
shopping.
goda måltider,
live spelning,
shots
och litet rock.



intensivt men underbart.
skulle vara kul med några dagar till ,
men samtidigt har man längtat till måndag, och skola!

nu, skolväskan är packad. och kaffet förberett.
och det är dags att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0