dag 9

japp,
9 dagar utav utmaningen gjord.
bara 91 kvar .
haha. still going strong.

lagt till lite tyngder nu också.
fegstartade lite ibörjan.
(nu skall jag bara starta med de där promenaderna jag tänkt på också ;) .

första dagen på praktiken har gått rejält bra!
lite förvirrad till en början. och nog är det lite svårt med en av varje vara.

men även det en utmaning!
hepphepp.

imorgon börjar jag lite tidigare.
skall med till stora lagret o spana,
och sen vidare mot en annan butik.
där jag troligen kommer vara kvar resten av veckan.
men vi får se,

blivit riktigt bra bemött, alla i butiken på hantverkargatan var hur rara och snälla som helst.
fick lyssna på lite vacker gotländsk dialekt också, 2 föredetta öbor som jobbar i den butiken nämligen.
hoppas man får komma förbi där någon mer gång.
:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0