sundbyberg.

haft en grym dag!

vart med på butikschefs // lager arbetar möte.
hört väldigt mycket om själva företaget.
sett ssm´s jätte lager , där alla skänkta prylar sorteras och prismärks.

och jag höll iofs på att dö en smula under mötet.
för gissa vems mage som fick för sig att kurrrrra helt hysteriskt..
håhå jaja. det är ju tur att man ser till att både synas och höras.

vem kommer glömma bort den där kurrande tjejen liksom? ;)

sen fick jag skylta fönster i sundbybergs butiken.
plocka lite fixa lite.

helt okej dag.
ska troligen vara i denna butik resten av veckan.

självklart fyndar man lite också.
farligt med så billiga varor!
del 7 i en sagoboks serie. <3
och ett par jeans och en finfin myströjja!

nöjd :D

Kommentarer
Postat av: Aina

Härligt att läsa om allt skoj!

Vi kommer iaf. aldrig glömma den kurrande tjejen ;)

KRAM

2011-04-28 @ 17:35:13
URL: http://ainaiexil.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha!! Jag kommer hellre aldrig att glömma den kurrande tjejen.. =)

Njut av underbar vår i Stockholm! Kramar!

2011-04-29 @ 07:55:48
Postat av: Triana

hehe, visste väl att ni skull säga nått :P

(men verkar som att det "bara" är våran sida av klassrummet som hört mig.

ja och nu då en halv lokal full av butikschefer ;)



tack Frida, ja nu skall här Njutas av vårkänslor i stockholm :)

och du får ha en fin vår i gbg :D

2011-04-29 @ 20:06:32
URL: http://triana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0