Valborgs helg!


fredagen på sumpan butiken var lika fin som föregående dagar.
bästa "ordern" för dagen var, Drick kaffe! sluta jobba Nu! . ganska trevliga instruktioner tycker jag

Dock fick jag lära mig vad "galga" är.. PEST! å trist å hemskt å bläää så tråkigt. ;)
men det behövs ju göras ibland.
och nu förstår jag vad klassisar pratar om .. hehe.
men det var bara en liten stund av dagen.
fick skylta om en docka, plocka göra fler bord. bygga om sko hörnan (NÖJD! blev både jag och butikschef!

fick lite feedback innan jag slutade. och den var allt annat än dålig. stolt tjej gick mot tunnelbanan efteråt.

kvällen spenderades med Harry Potter , call och rejält gott rödvin.
mysig start på helgen, behövde verkligen ta´t lite lugnt.

denna dag har bestått av morgon kaffi. och nu STÄD!
call har fixat o donat i veckan.. så nu är det inte mycket kvar.
och finfint blir det!

ser framemot en fin kväll med nära vänner, men solen har gått och gömt sig, så grill och häng i trädgården
får nog ändras..

nu.. attack mot badrum!

Glad Valborg på er!

Kommentarer
Postat av: Aina

Härligt jobbat!! Hoppas på en after work till veckan så vi kan tjattra lite :D

Kram

2011-05-01 @ 20:31:48
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0