winnerbäck å tandvärk


9 eller 10 ..( eller varför inte bådeoch?) Oktober är nu bokade i min kalender.

Lars Winnerbäck på fina scenen Cirkus i stockholm
har bara vart på en spelning där tidigare med Thåström
men det var en speciell plats och scen.

Nu ska jag samla och skramla alla kronor jag har.

för inte kan jag missa min husgud.


känns fint att ha fått lite mysiga nyheter en dag som denna.
tandvärken från helvetet ger sig inte.
trots besök hos torteraren. alvedon, citodon och en kopp kaffi.

nu är det bara att fortsätta med Slutprojektet.

välja ut bilder efter helgens fotograferande.
retushera litelite,
sen har jag "bara" skissen kvar..
2 ½ dag kvar..
hejja mig


Vi är änglar med blickarna högt i det blå
Vi är dom som förlorar men jublar ändå




Vi har solen i ögonen
Och spilld mjölk överallt
Det stinker av gammalt groll
men vi har skuggorna bakom oss trots allt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0