tredje december

önskar att jag kunde dela med mig av ett gäng foton från den här dagen.

som den fina frosten på busskuren i morse när jag var påväg till jobb

den gooda julskinksmackan som vi säljer på jobbet (komponerad av mig. så jag är inte alls partisk)
tillsammans med den stora fina koppen vanilla chai. som gjort min lunch till en av de mysigaste på länge.
(koffeinfritt å så mycket godare än kaffet jag knappt lyckades få i mig? ) underligt.

min pyttefnuttiga lilla hårtofs! ja jag kan sätta upp håret igen.. idag. första gången på ett år!
en stor händelse i min värld.

om dagen fortsätter i samma stil kan jag göra ett 3e december album.
för änsålänge är den bara hur fin som helst :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0