drömkvällen 2011


Min helg har vart fin,

efter iskall promenad i snöstormen i fredags, blev det mys-fika på gårdscafét med klassisarna,


och på kvällen fick man följa med fina internat tjejjorna på förfest hos "riktiga" leksands bor,
för att sedan gå vidare mot arenan på "efterfest" , Roligt att göra något nytt här i byn.

ovanligt att hamna på vimmelbild i bushen.
men tydligen är Drömkvällen något stort jippo. Kul var det !



Tack tjejjor , för en fin kväll!!

lördagen var bara lugn, läsa, äta, sova.
Blommig falukorv till lunch. och Svartvintern är utläst.
Nu skall jag bara bestämma mig för vilken bok jag ska ge mig på härnäst.
Låt de gamla drömmarna dö, eller Awakened.
båda titlarna är garanterat snuskigt bra.. vågar jag påstå, innan jag ens öppnat första sidan.

men ja.
först en till genomläsning av Why we buy, såklart.
så den är i färskt minne imorgon, då vi har genomgång.
;)



fin söndag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0