det här med uppdatering

Jag är sämst på att uppdatera min blogg nuförtiden.
jag hittar aldrig tiden till att slänga in ens det enklaste av inlägg.

ska försöka ändra på det.

veckan som varit, har finaste klassen hunnit med mycket,
som alltid,

-Formex mässa
(en aning svajjig för min del, feberfrossa som trycktes ner av ett par kartor alvedon)
Men jag var där!
och blev omkring släpad på av finaste Lina,  bästa mäss sällskapet :)
vi hade ett system. ;)







vi har fått ännu en skiss uppgift, måleri /collage och snygga möbler skall det finnas,
och jag har äntligen fått ihop det , iaf en smula.

imorgon börjar skyltningsvecka nr 3.
har fått klädbutiken Carl ohlsson på min lott , tillsammans med Karin,
det blir en ganska stilren skyltning , vad det verkar.
och snyggt lär det bli ;).

även börjat med manual arbete,  jobbar med A-c och Frida.
De har fått ihop en snygg idé när jag var ledig
och vi verkar ha kommit en bit på väg där också,
ser verkligen fram emot slutresultatet! 


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina bilder du fick! du var ett utmärkt sällskap på mässan! :D trots att du var sjuker!

2011-02-08 @ 21:30:40
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0