Måndag! :)


Äntligen har jag träffat Christer , riktigt trevlig mänska!
först hade vi lite möte, sen mätte vi takhöjder på hagagatan,
de skall ändra om lite i den butiken framöver.

Sen fick jag roa mig med Skyltfönstrena.



de små gluggarna är inte så synliga, men ack så söta.
hade väldigt roligt när jag fixade dem.

Lunch- hängde på ackis en sväng, mysigt o träffa gamla kollegorna.

Sen for jag och Christer på studiebesök i upplandsväsby butiken.
deras nyaste (öppnade 14 april) Snygg!,  och jag fick se det nya konceptet klokt,
som jag kommer arbeta med i morgon på mariatorget.



men fanns endel att påminna personalen om.
Lite slarv här och där, så vi skall tillbaka dit senare i veckan och ha lite checklista med oss.
Spännande, jag  ska tydligen ge personalen endel tips och trix. (ansvar. ujuj)

Slutade ganska tidigt idag, skönt .
Så nu skall jag piffa till mig lite, sen iväg på SUNKIT! wohoo , år sedan jag var där sist.
Kul!


men först . göra utmaningen för dagen.. (Så man slipper tänka på det sen ikväll)

fin dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0