medeltid underbara medeltid

sista helgen i Leksand.
alla i klassen rabblar hela tiden om "sista gången vi ....."
och de är för sorgligt för att vara sant..

men idag ska vi göra något för första gången också.
åka till lärarns sommar stuga och njuta av god mat och lite vin.
vi är några som hoppas att solen tittar fram, så vi kan slänga oss i sjön en sväng.

jag försöker få ordning på min lilla stuga. kartonger överallt.
har även inventerat mina medeltidskläder
hittade alla delar tillslut,
jag är inte helt virrig.. det är faktiskt medeltidsdagar i byn denna helg.
jag var förbi och såg alla tält och vackert folk igår.
och det sööög till i magen, sådär som det alltid gör när man ser något medeltida.
nu spelar jag Sorkar och strängar högt högt.
Imorgon skall det medeltidas <3
å brännbollas
å se på modevisning. å mysa med klassen än mer.

den här tiden får inte ta slut!



tips:
http://www.medeltidsmarknad.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0