mys onsdag och kick ass Torsda!


Igår efter praktiken blev jag uppmött i sundbyberg,
Där vid ett berg, i en park, under solen på en klippa blev det mys fika !
härligt!

efter det for man in mot staden , lyssnade skrattade och mådde bra av Loke.



har haft en grym torsdag.
massor av positiv feedback från bästa butiken i sumpan.
förfrågan om jag vill vara med på deras butiks timlista ,
(de vill ju ha personal som det är lite Go! i, )

och.. hörrni, där passar jag in :P

fått bygga om kuriosa väggen.
phu! slit, men det märks att något blivit gjort iaf.


såhär såg det ut på min lunchrast i solen :)
förövrigt är det otroligt viktigt med skiss och planering :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0