solen skiner över världen!

härliga helg!

tid med mor, mys ute på grendalen, med föräldrar ,syster ,hästar och hundar.

spenderade lördags kvällen som blev tidig morgon med den allra bästa .

sov bort min söndag och missade fjärilsdagen. 
men film och mys blev inte alls fel.
vill ha dubbelt upp av allt som hänt i helgen.

det är allt för kort tid kvar med fina klasskamraterna.
och det är allt för lång tid kvar tills jag är i mitt kära stockholm på heltid.


nu skall jag göra mig redo för en sista vecka
skall se till att njuta av varenda sekund

<3 <3 <3



"gör så att solen skiner över världen
kom låt oss fylla den
med kärlek och respekt om och om och om igen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0