8/9-2011

vissa dagar blir bättre än de flesta,

bästaste m och jag möttes upp efter varsin lång arbetsdag,
for till gröna lund och Njöt av underbara HolaBandolaBand. <3
Wiehes härliga mellan prat, och de oerhört bekanta låtarna
gjorde mig alldeles varm.







när dem spelat klart, möter man en gammal men nyupptagen vän.
och helt spontant, så springer vi runt som tre galningar på Gröna Lund.
Vi skall åka alla karuseller vi bara hinner med på lite mer än en timme
Effektivitet!

jag har inte skrattat såhär mycket på länge.
förstå att jag har träningsvärk i magen idag.
och blåmärken på ryggen, precis som man skall efter allt för många varv i popexpressen.

tack underbara ni.
för finaste kvällen på länge.


den absolut suddigaste och sämsta bilden,
men heltklart den roligaste :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0