...

Tillslut dök finaste papi upp,
efter någorlunda virrig konversation ,

-Jag är i kista nu, vart ska vi mötas?
-Jag ser den där skylten gör du?
- nej, men jag står vid den där byggnaden..
-jaha , vid det blåa huset?
-vad heter gatan?
-vilket torg?
-jag är vid ett torg?
-ja men det var visst inte det här torget.
, image description

men tillsut var vi på samma plats iaf

 

sen tillbringade vi resten av dagen med att knata runt på butiksinrednings mässa,
en heldel roliga företag, endel , bara trams,
lite gratis pennor och massa broschyrer senare var man lagom trött å vimsig i huvudet.
men tokmysigt att bara va med farsan en heldag :)

om än chockad över de tråkiga montrarna, Ni ska Sälja inredning till butiker som skall sälja bättre?
ändå kan ni inte lyfta fram era egna varor , till oss? , som ni vill att vi ska använda..
gick inte ihop riktigt.

men lite inspiration fick man ändå.
image description

image description image description

image description



image description image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0